Υγιεινά και νόστιμα snacks για το γραφείο

Νόστιμες και θρεπτικές ιδέες που θα «τιθασεύσουν» την πείνα σας

Υπάρχουν μέρες στο γραφείο που νιώθετε την ανάγκη για κάτι νόστιμο και θρεπτικό, ειδικά όταν αισθάνεστε την ενέργειά σας να πέφτει κατακόρυφα –ειδικά μετά το μεσημέρι, που έχετε ήδη κλείσει κάμποσες ώρες δουλειές. Ρίξτε λοιπόν μια ματιά στα παρακάτω snacks, τα οποία είναι παράλληλα υγιεινά και νόστιμα και σίγουρα θα σας προσφέρουν αυτό ακριβώς που ψάχνετε!

Μήλο με φυστικοβούτυρο: Η Lisa De Fazio, διακεκριμένη διαιτολόγος και healthy lifestyle expert, προτείνει το λαχταριστό αυτό snack, το οποίο, όπως τονίζει η ίδια θα κρατήσει γεμάτο το στομάχι σας για κάποιες ώρες. Είναι ιδανικός συνδυασμός, καθώς το μήλο παρέχει τις απαραίτητες φυτικές ίνες και τους υδατάνθρακες, ώστε να επαναφορτιστεί η ενέργειά σας, ενώ το φυστικοβούτυρο δίνει μονοακόρεστα λιπαρά που σταθεροποιούν τις αυξομειώσεις των σακχάρων στο αίμα. Προσοχή: Μην το παρακάνετε με το φυστικοβούτυρο. Ένα κουταλάκι του γλυκού αρκεί.

Αμύγδαλα: Αποτελούν πλούσια πηγή πρωτεΐνης και καλών λιπαρών και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε. Ακόμα, περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά που βοηθούν στην αύξηση της HDL, της λεγόμενης «καλής» χοληστερίνης –  η οποία αποτελεί τον εξισορροπητικό παράγοντα για την ποσότητα της «βλαβερής» χοληστερίνης LDL που υπάρχει στον οργανισμό μας.

Βραστό αβγό: Εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, η οποία θα ικανοποιήσει την πείνα σας και θα ισορροπήσει τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα. Αλλά προσοχή στη μυρωδιά, την οποία πολλοί συνάδελφοί σας ίσως βρουν ενοχλητική! Προτιμήστε να απολαύσετε το snack σας στο χώρο της κουζίνας.

Τυρί cottage: Αν έχετε ψυγείο στο γραφείο, τότε φροντίστε να το «εξοπλήσετε» με μερικά κεσεδάκια cottage cheese, καθώς είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη αλλά χαμηλό σε λιπαρά, αποτελώντας έτσι ένα ιδανικό απογευματινό έδεσμα.

Ποπκορν: Ένα μπολ ποπκορν θα ικανοποιήσει τη λαχτάρα σας για κάτι αλμυρό, ενώ θα σας δώσει και το απαραίτητο αίσθημα κορεσμού που χρειάζεστε, καθώς περιέχουν υψηλά ποσοστά φυτικών ινών.

Φρέσκα φρούτα: Πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα, τα φρούτα αποτελούν πηγή αντιοξειωτικών, τα οποία ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και κατ’επέκταση αυξάνεται η απόδοσή μας στη δουλειά.

Γιαούρτι: Περιέχει προβιοτικά, πρωτεΐνη, ασβέστιο, βιταμίνες, κάλιο και μαγνήσιο, ενώ βοηθά και το πεπτικό σύστημα. Μπορείτε να το συνοδεύσετε το με βρώμη, φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα ή ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Μπάρες δημητριακών: Από ειδικά καταστήματα με ξηρούς καρπούς, αναζητήστε μπάρες με δημητριακά και αποξηραμένα φρούτα, οι οποίες θα ικανοποιήσουν την όρεξή σας για κάτι γλυκό χωρίς να σας «φορτώσουν» με περιττές θερμίδες, ενώ είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες κι άλλα θρεπτικά συστατικά.

Αριστοτέλης Σπηλιωτόπουλος

Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια, ενημερώνομαι διαρκώς για ό,τι αφορά το style, beauty και lifestyle χώρο. Συντάκτης από το 2012, με αδυναμία στις αμερικανικές σειρές και το σινεμά, τα μικρά καφέ και τις ιδιαίτερες γεύσεις.

Χωρίς σχόλια

Το σχόλιο σας