Υγιεινά και νόστιμα snacks για την παραλία

Όλοι έχουμε βρεθεί σε αυτήν τη θέση. Μετά από κάποιες ώρες στην παραλία και αφού έχουμε πιεί τον πρώτο καφέ, η πείνα αρχίζει σιγά-σιγά να κάνει την εμφάνισή της και το club sandwich ή το παγωτό φαίνονται ιδιαίτερα λαχταριστά. Ωστόσο, αν θέλετε να διατηρήσετε άψογη τη σιλουέτα σας, δεν πρέπει να πέσετε στην παγίδα του εύκολου φαγητού, αλλά να ξεκινήσετε από το σπίτι προετοιμασμένοι. Ιδού λοιπόν, ποια είναι τα κατάλληλα snacks, τα οποία είναι παράλληλα υγιεινά και νόστιμα, και θα καταλαγιάσουν την πείνα σας.

Αποξηραμένα φρούτα και ξηροί καρποί

Είναι ένας από τις ιδανικότερους διατροφικούς συνδυασμούς! Μπορείτε να δημιουργήσετε τη μίξη που σας αρέσει και να απολαύσετε ένα πραγματικά υγιεινό σνακ, που θα σας γεμίσει ενέργεια! Φυσικά, αποφύγετε το αλάτι στους ξηρούς καρπούς και τη ζάχαρη στα αποξηραμένα φρούτα, ενώ αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε και σπόρους. Αυτό το τέλειο «ζευγάρωμα» περιέχει πρωτεΐνη, αντιοξειδωτικά και Ω-3 λιπαρά –στοιχεία που είναι εξαιρετικά ευεργετικά για τον οργανισμό μας. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδυάσετε αμύγδαλα με σταφίδες, κάσιους με αποξηραμένο μήλο, στραγάλι με ανανά κ.ο.κ. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη!

Φρέσκα φρούτα

Η καλύτερη επιλογή σας στην παραλία είναι τα εσπεριδοειδή (κυρίως πορτοκάλι γιατί δε θα βρείτε κάτι άλλο αυτήν την εποχή), πεπόνι, μπλε ή μοβ μούρα, μάνγκο και βερίκοκο. Γιατί; Όλα τα παραπάνω φρούτα διαθέτουν φυτοχημικά συστατικά, τα οποία λειτουργούν ως ασπίδα για τις επιβλαβείς UV ακτίνες. Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι τρώγοντας ένα από αυτά θα είστε απόλυτα προστατευμένοι και δε χρειάζεστε το αντηλιακό. Με τίποτα! Απλώς δίνουν ένα έξτρα boost στην προστασία σας. Επιπλέον, είναι δροσερά, υγιεινά και πολύ νόστιμα! Επίσης, κεράσια, ροδάκινα, σταφύλια, καρπούζι –που τώρα είναι η εποχή τους- είναι επίσης ό,τι πρέπει.

Ωμά λαχανικά

Πριν φύγετε για την παραλία, πλύνετε καλά λίγα καρότα, κόκκινες πιπεριές και μπρόκολο, κόψτε τα σε μικρά κομμάτια και βάλτε τα όλα μαζί σε ένα τάπερ. Όλα τα παραπάνω είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που διατηρούν την ευεξία του οργανισμού και ενισχύουν το ανοσοποιητικό. Επιπλέον, κατά ένα μεγάλο ποσοστό αποτελούνται από νερό, οπότε, πέρα από το να κοπάσουν την πείνα σας -χωρίς να πάρετε περιττές θερμίδες- σας ενυδατώνουν παράλληλα. Τι καλύτερο;

Φυστικοβούτυρο και μπανάνα

Η μπανάνα είναι πλούσια σε κάλιο και βιταμίνες Β6 και C. Το φυστικοβούτυρο περιέχει τα καλά, μονοακόρεστα λιπαρά και βιταμίνη Ε, σας κρατάει γεμάτους και είναι το ιδανικό energy boost που χρειάζεστε, αρκεί να μην υπερβάλλετε στην ποσότητα (ένα κουταλάκι του γλυκού είναι αρκετό). Θυμηθείτε να το προμηθευτείτε από κατάστημα με ξηρούς καρπούς, όπου δεν προσθέτουν γλυκαντικές ουσίες. Tip: Μπορείτε να πάρετε δύο λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης, να τις αλείψετε το φυστικοβούτυρο και να κόψετε από πάνω μια μπανάνα. Έτοιμο το σάντουιτς –healthy & tasty!

Βασίλης Βασιλείου

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, έπαιξα μπάλα στην αυλή της Αγίας Σοφίας, μπάσκετ στην Ικτίνου. Αγαπώ τα ταξίδια, ιδιαίτερα όσα δεν έχω κάνει ακόμα, το Ασύρτικο Σαντορίνης, το Côte-d'Or και το Barolo. Έχω τερματίσει Ironman Triathlon Full Distance και όταν δεν εργάζομαι στο φαρμακείο μου, στην οδό Μητροπόλεως 113 στη Θεσσαλονίκη, θα με πετύχετε να προετοιμάζομαι για τον επόμενο, κατά πάσα πιθανότητα αδιανόητο, αθλητικό στόχο.

Χωρίς σχόλια

Το σχόλιο σας