Πώς θα διατηρήσετε το healthy lifestyle σας τις γιορτές

Η τελευταία τάση στο χώρο του υγιεινού lifestyle θέλει τα ορκισμένα party girls να μη θυσιάζουν τις βραδινές εξόδους τους, διατηρώντας παράλληλα γυμνασμένη σιλουέτα και ισορροπημένη διατροφή.

Είναι γνωστό ότι το αλκοόλ και η ζάχαρη σε μεγάλες ποσότητες εμποδίζουν τον οργανισμό να λειτουργεί αποτελεσματικά. Αλλά σε περιόδους που οι βραδινές εκδηλώσεις και τα parties βρίσκονται στο ζενίθ τους, όπως οι επερχόμενες γιορτές, πώς γίνεται να συνδυάσει κανείς τον υγιεινό τρόπο ζωής με την αγάπη του για το «ξενύχτι»; Σύμφωνα με την παγκοσμίου φήμης εταιρία επικοινωνίας J. Walter Thompson, πολλές γυναίκες ακολουθούν τελευταία την τάση του healthonism (από το health=υγεία και το hedonism=ηδονισμός), οι κανόνες του οποίου επιτρέπουν μια σχετική ισορροπία μεταξύ ευζωίας και νυχτερινού lifestyle.

Ποιοι είναι όμως οι βασικοί κανόνες τους;

  1. Μην πέφτετε στο κρεβάτι αμέσως μόλις μπείτε στο σπίτι, ύστερα από ένα ξέφρενο πάρτι. Μην παραλείπετε να τονώσετε τον οργανισμό σας, τρώγοντας μια μπανάνα, η οποία είναι πλούσιο σε κάλιο, ενώ είναι πολύ σημαντικό πάντα να ξεβάφεστε πριν τον ύπνο, ώστε να μην αφυδατωθεί το πρόσωπό σας. Η health writer και συντάκτρια της Vogue, Calgary Avansino, προσθέτει ότι ένα αποτοξινωτικό τσάι θα προστατεύσει και θα αποκαταστήσει το συκώτι σας, ύστερα από τα ποτά που θα έχετε πιει κατά την έξοδό σας, ενυδατώνοντας παράλληλα και τον οργανισμό σας.
  2. Μια σωστή healthonist δε χάνει ποτέ την καθημερινή προπόνησή της ή το μάθημα aerobic! Προσπαθήστε τη μέρα πριν και μετά την έξοδο να αρκεστείτε σε αερόβια γυμναστική και διατάσεις, ώστε να αποφύγετε την υπερβολική εφίδρωση, καθώς η κατανάλωση αλκοόλ αφυδατώνει τον οργανισμό μας.
  3. Δεν υπάρχει πιο ευχάριστη γυμναστική από τον ξέφρενο χορό. Πιάστε τις φίλες σας και αφεθείτε στους ρυθμούς της αγαπημένης σας μουσικής, χάνοντας παράλληλα θερμίδες!
  4. Πριν παραγγείλετε, σκεφτείτε το δυο φορές και μην πείτε το πρώτο ποτό που σας έρχεται στο μυαλό. Μπορεί το λευκό κρασί, για παράδειγμα, να έχει λιγότερες θερμίδες από το κόκκινο, αλλά ένα ανθρακούχο νερό με στυμμένο λεμόνι είναι νόστιμο και σίγουρα μια καλύτερη επιλογή για τον οργανισμό σας από vodka με πάγο. Αν παρόλα αυτά επιμένετε στο αλκοόλ, προτιμήστε ένα κοκτέιλ με βάση τους χυμούς φρούτων, χωρίς σιρόπι.
  5. Όσο λαχταριστά και εάν είναι τα καναπεδάκια και τα υπόλοιπα snacks που θα συναντήσετε στα μπουφέ των parties, δεν αποτελούν πλήρες γεύμα. Γι’αυτό, φροντίστε να έχετε φάει κάτι θρεπτικό πριν φύγετε από το σπίτι και μην ξεχάσετε να τονώσετε τον οργανισμό σας με φρούτα ή μια δροσερή σαλάτα (ή και τα δυο).
  6. ,Ύστερα από ξενύχτι, καλύτερα μη σηκωθείτε μετά τις 12, ώστε να μην απορυθμίσετε εντελώς το βιολογικό ρολόι σας.

Extra Tips

  • Αν θέλετε να πιείτε μπύρα επιλέξτε
  • Αποφύγετε τα σφηνάκια.
  • Πιείτε ένα ποτήρι νερό για κάθε αλκοολούχο ποτό. Θα σας δώσει το αίσθημα κορεσμού που χρειάζεστε ώστε να μην πίνετε πολύ, ενώ θα σας βοηθήσει και στο hangover της επόμενης ημέρας.
Αριστοτέλης Σπηλιωτόπουλος

Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια, ενημερώνομαι διαρκώς για ό,τι αφορά το style, beauty και lifestyle χώρο. Συντάκτης από το 2012, με αδυναμία στις αμερικανικές σειρές και το σινεμά, τα μικρά καφέ και τις ιδιαίτερες γεύσεις.

Χωρίς σχόλια

Το σχόλιο σας