Ποιοι είναι οι πιο κατάλληλοι μέθοδοι γυμναστικής ανάλογα τις ανάγκες σας

Ο Σεπτέμβρης σηματοδοτεί κάπως άτυπα την έναρξη της νέας σεζόν. Κι αυτό γιατί αλλάζουν σταδιακά όλα. Από τον καιρό μέχρι και την καθημερινότητά μας. Το Φθινόπωρο μπαίνει σιγά σιγά στο προσκήνιο ενώ οι υποχρεώσεις μας επανέρχονται στα φυσιολογικά τους. Η αρχή της νέας σεζόν είναι και μια πολύ καλή ευκαιρία για να βάλουμε τη γυμναστική στη ζωή και την καθημερινότητά μας. Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά είδη γυμναστικής, που ταιριάζουν σε κάθε ανάγκη & σκοπό.

Ποδήλατο

Αποτελεί μια από τις πιο εύκολες μεθόδους εκγύμνασης. Κι αυτό γιατί μέσα σε μια ώρα μπορούμε να κάψουμε μέχρι και 1000 θερμίδες. Δεν είναι απαραίτητο να θεωρηθεί ως άσκηση. Το ποδήλατο μπορεί να αποτελέσει μέσο μεταφοράς, βοηθώντας, έτσι, με πολλούς τρόπους. Όπως και να το χρησιμοποιήσουμε πάντως, είναι πολύ σημαντική καρδιαγγειακή προπόνηση!

Κολύμπι

Οι περισσότεροι δεν θέλουν να αποχωριστούν τη θάλασσα και το κολύμπι. Για το 2ο υπάρχει η τέλεια λύση, η οποία λειτουργεί άψογα και σαν μέθοδος εκγύμνασης. Με μια ώρα κολύμπι οι γυναίκες χάνουν περίπου 720 θερμίδες την ώρα ενώ οι άντρες 840 θερμίδες. Το κολύμπι βρίσκεται στην τρίτη θέση στη λίστα με τις ασκήσεις που καίνε περισσότερο λίπος. Αναζητήστε ένα κολυμβητήριο και είστε έτοιμες!

Αεροβική

Η γνωστή και μη εξαιρετέα μέθοδος γυμναστικής, δυναμική αλλά και συνάμα διασκεδαστική, η αεροβική θα ενσωματωθεί στο πρόγραμμά σας, εύκολα και απλά.   Μπορεί η αρχή της να είναι αρκετά δύσκολη, ωστόσο πολλές από τις ασκήσεις θα σας βοηθήσουν άμεσα, βελτιώνοντας και τη διάθεσή σας. Μπορείτε να κάνετε σε ομαδικά γκρουπ ή με personal trainer. Οι θερμίδες που καίγονται είναι στις 680/ώρα, ενώ παράλληλα μειώνετε σταδιακά την κυτταρίτιδα στα πόδια, διαμορφώνετε σφιχτούς γλουτούς & κοιλιακούς.

Όργανα

Ο διάδρομος και το ελλειπτικό είναι από τα μηχανήματα που ενισχύουν την προσπάθεια σας για μια ισορροπημένη άσκηση. Στο ελλειπτικό μπορείτε να κάψετε μέχρι και 600 θερμίδες την ώρα! Συνδυάστε χέρια & πόδια για να γυμνάσετε περισσότερες μυϊκές ομάδες αλλά και να εκμεταλλευτείτε καλύτερα τον χρόνο της άσκησής σας.

Σχοινάκι

Μη σας μπερδεύει η παιδική χρήση του! Το σχοινάκι ήταν, είναι και θα είναι μια από τις ασκήσεις που καίνε τις περισσότερες θερμίδες και έχουν σίγουρα αποτελέσματα. Για τα περιττά κιλά αλλά και την ευεξία,  αφιερώστε τουλάχιστον μια ώρα από αυτή τη δραστηριότητα και κάψτε μέχρι και 750 θερμίδες την ώρα.

Crossfit

Για έντονη εκγύμναση, το Crossfit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και αντοχής, σχεδιασμένο για μια ολοκληρωμένη φυσική κατάσταση. Πρόκειται για μια γρήγορη εναλλαγή λειτουργικών ασκήσεων που είναι αρκετά δύσκολες στην αρχή. Καθώς το συνηθίζετε, όμως, καίτε πολλές θερμίδες και παραμένετε fit!

Νικόλ

Αγαπάω τα αστυνομικά βιβλία και τα ωραία κάδρα. Φωτογραφίζω τους πάντες και τα πάντα ενώ απολαμβάνω φαγητά, γλυκά και κλασικές ταινίες. Λατρεύω τη Θεσσαλονίκη, όπου ζω και ξεχωρίζω από τις κατσαρές μου μπούκλες.

Χωρίς σχόλια

Το σχόλιο σας