«Μαγικά» tips για αδυνάτισμα

Κατά καιρούς έχουν υπάρξει πολλές ιδέες και προτάσεις για διατροφές που θα βοηθήσουν στο αδυνάτισμα, χωρίς καμία να αποτελεί την ιδανική και… βολική για όλους. Αρκετά αποτελεσματικό θα ήταν να θέσουμε εφικτούς και ρεαλιστικούς στόχους, ώστε με μικρά αλλά σταθερά βήματα να φτάσουμε στον σκοπό μας!

Το βασικό κομμάτι στο αδυνάτισμα είναι να δώσουμε την ευκαιρία στον μεταβολισμό μας να αλλάξει και να λειτουργεί υπέρ μας, αλλά και να δημιουργήσουμε συνήθειες που θα βοηθήσουν στο στόχο μας.

Για αρχή, μη ξεχνάτε να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα ισορροπημένο πρωινό, το οποίο θα καθορίσει και τα υπόλοιπα γεύματά σας.  Προτιμήστε γάλα με δημητριακά ή χυμό μαζί με ψωμί ή φρυγανιές με μέλι ή μπάρες δημητριακών ή 1 τοστ με τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

Πριν από όλα, όμως, διαλύστε χυμό λεμονιού σε ένα ποτήρι νερό και καθιερώστε το σαν εναρκτήρια συνήθεια της προσπάθειας σας. Το λεμόνι μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε και σαν γαρνιτούρα στα διάφορα φαγητά ή στις σαλάτες σας, ώστε να ενισχύσετε τη λιποδιαλυτική του δράση. Εξίσου γνωστό για τις «ικανότητές» του στο αδυνάτισμα είναι και το γκρέιπφρουτ, το οποίο βοηθάει στη μείωση του λίπους χάρη στην πηκτίνη μιας ειδικής ίνας που συνδέεται με την λιποδιάλυση. Στην ίδια κατηγορία ανήκει και το αχλάδι, το οποίο μας κόβει την όρεξη, περιορίζοντας τον συνολικό αριθμό θερμίδων που καταναλώνουμε ημερησίως.

Το νερό είναι σίγουρα ο σημαντικότερος σύμμαχος σας, καθώς βοηθάει και στην ενυδάτωση του οργανισμού αλλά κυρίως στην δημιουργία αίσθησης πληρότητας στο στομάχι. Το πράσινο τσάι, επίσης,  είναι ιδανική λύση για τη δίαιτα, αφού βοηθά στην απώλεια βάρους και όταν καταναλώνεται τακτικά, μειώνει το αίσθημα της πείνας.

Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση καφέ και αλκοόλ, τα οποία συμβάλλουν στην αφυδάτωση του οργανισμού καθώς προκαλούν έντονη διούρηση. Αντίθετα, το Tonalin CLA της Solgar μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του αποθηκευμένου υποδόριου λίπους, στον έλεγχο του βάρους, στη γράμμωση των μυών και στη καταπολέμηση της παχυσαρκίας, ενώ παράλληλα δρα θετικά στην διατήρηση του μυϊκού ιστού.

Βάλτε στη ζωή σας τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα οποία θα σας προμηθεύσουν με το απαραίτητο ασβέστιο αλλά και το ελαιόλαδο, το οποίο, λόγω της αυξημένης του περιεκτικότητας σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα μειώνει την ικανότητα της ινσουλίνης να αναστέλλει τη  λιπόλυση. Και στις δυο περιπτώσεις, όμως, προσέχουμε να μην υπερβαίνουμε σε ποσότητα.

Η άσκηση δεν θα μπορούσε να λείπει, φυσικά, από τα «μαγικά» tips, καθώς αποτελεί το Α και το Ω στην υγεία του οργανισμού. Ξεκινήστε με ένα γρήγορο περπάτημα και ασχοληθείτε με ότι σας κεντρίζει το ενδιαφέρον από γυμναστική (jogging, ποδηλασία, aerobic κλπ), ώστε να χάσετε ευκολότερα λίπος. Λίγη ώρα την ημέρα, σχεδόν κάθε μέρα, είναι αρκετή.

Νικόλ

Αγαπάω τα αστυνομικά βιβλία και τα ωραία κάδρα. Φωτογραφίζω τους πάντες και τα πάντα ενώ απολαμβάνω φαγητά, γλυκά και κλασικές ταινίες. Λατρεύω τη Θεσσαλονίκη, όπου ζω και ξεχωρίζω από τις κατσαρές μου μπούκλες.

Χωρίς σχόλια

Το σχόλιο σας