Ιδέες για δυναμωτικό κολατσιό στο σχολείο

5 νόστιμες ιδέες για πρωινό στο σχολείο

Το πρωινό είναι ίσως το πιο απαραίτητο γεύμα της ημέρας για τα παιδιά, καθώς τους παρέχει την ενέργεια που χρειάζονται σωματικά και πνευματικά, για να αντεπεξέλθουν στο μέγιστο στη σχολική τους καθημερινότητα. Μην ξεχνάτε πως το θρεπτικό παιδικό πρωινό ενισχύει την απόδοση των μικρών, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην διαμόρφωση και διατήρηση μιας εξαιρετικά σημαντικής διατροφικής συνήθειας για όλη την υπόλοιπη ζωή τους. Συγκεντρώσαμε νόστιμες και υγιεινές ιδέες για παιδικό πρωινό, γεμάτο βιταμίνες και ενέργεια, που μπορούν να πάρουν τα παιδιά μαζί τους στο σχολείο και να το απολαύσουν!

French Toast Sticks με κανέλα

Οι γνωστές σε όλους μας αυγόφετες αποτελούν ένα extra θρεπτικό πρωινό που χαρίζει στα παιδιά την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσουν με όρεξη την ημέρα τους. Σε μια ελαφρώς παραλλαγμένη έκδοση του traditional σνακ, που έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές, παίρνετε ψωμάκι του τοστ (προτιμήστε ολικής άλεσης γιατί περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες) και το κόβετε σε 3 ή 4 λεπτές λωρίδες. Στην συνέχεια, βυθίζετε τα sticks σε ένα μπολ με το μείγμα από αυγό και γάλα, και έπειτα τα ψήνετε στο φούρνο. Όταν πάρουν χρυσό χρώμα, τα συνοδεύετε με κανέλα, μέλι και φρούτα!

Μυρωδάτα muffins καρότου!

Με κύριο συστατικό το αγαπημένο λαχανικό του Bugs Bunny, που είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία των παιδιών, τα muffins καρότου, συνιστούν μια θρεπτική και εξαιρετικά νόστιμη επιλογή πρωινού. Μπορείτε να τα φτιάξετε εύκολα και να ευχαριστήσετε τα παιδιά, καθώς αυτά τα υπέροχα κεκάκια περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, προσφέροντας ενέργεια και γλυκιά απόλαυση στους μικρούς μαθητές!

Αφράτα ελαιόψωμα!

Μια ακόμη πεντανόστιμη και θρεπτική επιλογή παιδικού πρωινού για το σχολείο είναι το ελαιόψωμο. Σπιτικό ή μη, προσφέρει τις σημαντικές θρεπτικές ιδιότητες της ελιάς, του θαυματουργού αυτού καρπού, που είναι πλούσιος σε αμινοξέα βιταμίνες και σίδηρο. Είναι γευστικότατο και αποτελεί ένα πλήρες πρωινό γεύμα για τα παιδιά, που έχουν αυξημένες ανάγκες σε ενέργεια, αλλά και σε θρεπτικά συστατικά.

Κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί και γαλοπούλα!

Το παραδοσιακό και εξαιρετικά δημοφιλές κουλούρι Θεσσαλονίκης, δεν είναι μόνο νόστιμο, αλλά είναι και εξαιρετικά θρεπτικό. Κυρίως λόγω του σουσαμιού, θεωρείται ένα έδεσμα με υψηλή διατροφική αξία και με οφέλη για την υγεία. Κόψτε το στη μέση και προσθέστε τυρί φέτα και γαλοπούλα. Αμέσως, έχετε ένα απολαυστικό και δυναμωτικό πρωινό που θα δικαιώσει και τους πιο αυστηρούς μικρούς γευσιγνώστες!

Σάντουιτς με βραστό αυγό και αβοκάντο!

Η πληρότητα της διατροφικής αξίας του αυγού, το καθιστά σύμμαχο στην παιδική ανάπτυξη. Ο συνδυασμός του δε με το αβοκάντο που έχει σημαντικές θρεπτικές ιδιότητες και προάγει την διατήρηση ενός υγιούς οργανισμού, είναι ιδανικός για την δημιουργία ενός χορταστικού και γευστικού πρωινού που χαρίζει ενέργεια στα παιδιά!

Αριστοτέλης Σπηλιωτόπουλος

Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια, ενημερώνομαι διαρκώς για ό,τι αφορά το style, beauty και lifestyle χώρο. Συντάκτης από το 2012, με αδυναμία στις αμερικανικές σειρές και το σινεμά, τα μικρά καφέ και τις ιδιαίτερες γεύσεις.

Χωρίς σχόλια

Το σχόλιο σας